دايي: هر بازيكني جاي كريمي بود به شالكه مي‌رفت
نوشته شده توسط : ADMIN

علي دايي در خصوص شرايط پرسپوليس تصريح کرد: شرايط تيم ما بسيار خوب است و در اين بين تنها عليرضا محمد که دچار مصدوميت است را در اختيار نداريم ولي وحيد هاشميان به تمرينات ما رسيده و با ساير بازيکنان کار مي‌کند.
وي در خصوص تصميم علي کريمي مبني بر حضور در تيم شالکه آلمان و اينکه آيا اين بازيکن با او درباره رفتن به فوتبال آلمان صحبت کرده يا خير، ‌گفت: روز گذشته کريمي با من تماس گرفت و با هم صحبت کرديم. ايشان به من گفت که شانس به او رو کرده و قصد دارد راهي شالکه شود. حتي براي عدم حضورش در پرسپوليس از من خيلي عذرخواهي کرد و من هم براي او آرزوي موفقيت کردم.

دايي تاکيد کرد: هر بازيکني جاي علي کريمي بود شالکه را انتخاب مي‌کرد و اين موقعيت را از دست نمي‌داد. خيلي‌ها آرزو دارند در چنين باشگاهي بازي کنند و اين نشان‌دهنده توانايي‌هاي کريمي است که در چنين باشگاهي حضور پيدا مي‌کند. وقتي کريمي با اين سن و سال و مشکلاتي که برايش به وجود آمده توانسته در بوندس ليگاي آلمان و در تيمي که قرار است در ليگ قهرمانان اروپا حضور پيدا کند، برود يک اتفاق مهم براي فوتبال ما رخ داده است چون مدت‌ها بود نماينده‌اي در آلمان نداشتيم. از صميم قلب براي اين بازيکن آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم روزهاي خوبي را در اين کشور سپري کند.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سؤالی مبني بر اينکه فيروز کريمي قصد دارد براي بازگشت شيث رضايي به پرسپوليس وساطت کند و آيا شما اين وساطت را مي‌پذيريد، گفت: ما صحبت‌هايمان را انجام داده‌ايم و اين بازيکن در اختيار باشگاه است. صراحتا مي‌گويم ديگر نمي‌توانيم با هم کار کنيم. فيروز کريمي از من بزرگتر است و براي ايشان احترام خاصي قائل هستم اما اتفاقاتي افتاد که مجبورم صلاح تيمم را در نظر بگيرم. فکر مي‌کنم عدم همکاري رضايي با پرسپوليس به سود من، ‌باشگاه و خودش خواهد بود.




:: موضوعات مرتبط: حاشیه , ,
:: برچسب‌ها: دايي , هر , بازيكني , جاي , كريمي , بود , به , شالكه , مي‌رفت , علی , المان , در , بوندسلیگا , بازی , میدان , زمین , ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: